Próximas conferencias en nuestro club

Después del periodo estival retomamos las conferencias en nuestro club.

Cartell_APS_tardor_2014_560

aleix_cap_not

El próximo jueves 25 de octubre recibiremos la visita de Aleix Segura, subcampeón del mundo y de Europa de apnea estática, con una mejor marca personal de 9′ 27”.

Aleix nos hablará de apnea y también de pesca submarina profunda.

mero_cap_not

El día 9 de octubre será el turno de Jordi Domínguez, que nos desvelará todos los secretos de la pieza más emblemática de la pesca submarina: el mero.

clubs1999_not_cap

El día 30 de octubre conmemoraremos el 15º aniversario de la consecución por parte del APS del Campeonato de España por equipos en Platja d’Aro. Contaremos con la presencia de los integrantes del equipo ganador: Simón Grau, Jordi Terrades y Julio Picón.

mundial2014_not_cap

Y finalmente, el día 20 de noviembre Óscar Sagué compartirá con nosotros todas sus experiencias acompañando al equipo español en el Mundial de Perú que se disputará a finales de octubre.

Os recordamos que todas estas conferencias están abiertas al público en general y tendrán lugar en nuestro local social a las 20:30h.Després del període estival tornen las conferències al nostre club.

Cartell_APS_tardor_2014_560

aleix_cap_not

El proper dijous 25 d’octubre rebrem la visita d’Aleix Segura, subcampió del món i d’Europa d’apnea estàtica, amb una millor marca personal de 9′ 27”.

Aleix ens parlarà d’apnea i també de pesca submarina profunda.

mero_cap_not

El dia 9 d’octubre serà el torn de Jordi Domínguez, que ens desvelarà tots els secrets de la peça més emblemàtica de la pesca submarina: el mero.

clubs1999_not_cap

El dia 30 d’octubre commemorarem el 15è aniversari de la consecució per part del APS del Campionat d’Espanya per equips a Platja d’Aro. Contarem amb la presència dels integrants del equip guanyador: Simón Grau, Jordi Terrades i Julio Picón.

mundial2014_not_cap

I finalment, el dia 20 de novembre Óscar Sagué compartirà amb nosaltres totes les seves experiències acompanyant al equip espanyol al Mundial de Perú que es disputarà a finals d’octubre.

Us recordem que totes aquestes conferències estan obertes al públic en general i tindran lloc al nostre local social a les 20:30h.

Leave a comment