Salida social por Llançà

[:es]El pasado fin de semana del 12 y 13 de noviembre celebramos la última salida social del año en Llançà. Una cita muy esperada por nuestros socios que ya se está convirtiendo en todo un clásico.

llanca16_2

Este año, igual que el anterior, tuvimos la fortuna que la meteorología nos respetó y pudimos disfrutar de dos días de mar plana y con una visibilidad muy buena.

llanca16_1

El sábado bien pronto nos reunimos en el puerto de Llançà con muchas ganas de pescar y pasarlo bien. Gracias a nuestras dos embarcaciones nos distribuimos por la zona en busca de buenas capturas, que al igual que el año pasado escasearon.

llanca16_5

Algunos recorrían la orilla buscando doradas o lubinas mientras otros se dedicaban a hacer esperas más profundas en busca de dentones.

llanca16_7

Una vez acabada la jornada nos fuimos a casa de nuestro ‘presi’ para recuperar fuerzas a base de pizzas que no paraban de salir de su horno.

llanca16_8

Ahí mismo, y gracias por la colaboración del campeón de España de veteranos Dominique Girres, sorteamos algo de material de pesca.

También quisimos premiar la captura más meritoria de la salida, premio que por unanimidad se concedió a uno de nuestros socios más jóvenes. Pau, con sólo 14 años, capturó ese día su primer congrio, y se vio recompensado con un plegador Epsilon y una camiseta Fanatik.

llanca16_6

Por la tarde el club organizó un taller de cocina, todo un éxito en el que aprendimos a preparar un curry thai de lubina o unos deliciosos raviolis de cigala.

llanca16_3

Muchos hicimos noche en Llançà para el domingo repetir jornada de pesca. Nuestra joven promesa Marc Medrano, actual campeón de Catalunya de Debutantes, nos deleitó con la captura de esta hermosa dorada:

llanca16_4

¡Felicidades Marc! ¡Sigue así![:ca]El passat cap de setmana del 12 i 13 de novembre vam celebrar l’última sortida social de l’any a Llançà. Una cita molt esperada pels nostres socis que ja s’està convertint en tot un clàssic.

llanca16_2

Aquest any, igual que l’anterior, vam tenir la fortuna que la meteorologia ens va respectar i vam poder gaudir de dos dies de mar plana i amb una visibilitat molt bona.

llanca16_1

Dissabte ben aviat ens vam reunir al port de Llançà amb moltes ganes de pescar i passar-ho bé. Gràcies a les nostres dues embarcacions ens vam distribuir per la zona a la recerca de bones captures, que igual que l’any passat van escassejar.

llanca16_5

Alguns recorrien la riba buscant dorades o llobarros mentre altres es dedicaven a fer esperes més profundes a la recerca de déntols.

llanca16_7

Un cop acabada la jornada ens vam anar a casa del nostre ‘presi’ per recuperar forces a base de pizzes que no paraven de sortir del seu forn.

llanca16_8

Aquí mateix, i gràcies per la col·laboració del campió d’Espanya de veterans Dominique Girres, vam sortejar una mica de material de pesca.

També vam voler premiar la captura més meritòria de la sortida, premi que per unanimitat es va concedir a un dels nostres socis més joves. Pau, amb només 14 anys, va capturar aquest dia el seu primer congre, i es va veure recompensat amb un plegador Epsilon i una samarreta Fanatik.

llanca16_6

A la tarda el club va organitzar un taller de cuina, tot un èxit en el que vam aprendre a preparar un curri thai de llobarro o uns deliciosos raviolis d’escamarlà.

llanca16_3

Molts vam fer nit a Llançà per al diumenge repetir jornada de pesca. La nostra jove promesa Marc Medrano, actual campió de Catalunya de Debutants, ens va delectar amb la captura d’aquesta bona daurada:

llanca16_4

Felicitats Marc! Segueix així![:]

1 Comment

  • Toni Verge
    Posted 21 noviembre 2016

    Mol macu aquet reportatge fotográfic, David, felicitats.

Leave a comment