Obra de arte en la entrada de nuestro local

[:es]El pasado jueves inauguramos la nueva entrada a nuestro club.

Como buen artista, Pierre Leus se hizo esperar pero el APS tiene recursos, entre los cuales, un futbolin en libre acceso lo cual animó los instintos de competidores de algunos socios.

Con 30 min de retraso, salimos todos para el gran momento, explicación del proceso de Pierre Leus (parece que por un grafiti todo fue muy bien). Copa de cava en mano, bajamos la persiana con los aplausos de los socios y sus familiares.
Ya está, le persiana se inauguró.

Con esta persiana, el APS alegra un poco la vuelta a Barcelona por calle Aragon, en el numero 559. Seguro que despistará a más de uno.

[:ca]Dijous passat vam inaugurar la nova entrada al nostre club.
 
Com a bon artista, Pierre leus es va fer esperar però el APS té recursos, entre els quals, un futbolin en lliure accés la qual cosa va animar els instints de competidors d’alguns socis.

Amb 30 minuts de retard, vam sortir tots per al gran moment, explicació del procés de Pedra leus (sembla que per un grafit tot va anar molt bé). Copa de cava a la mà, baixem la persiana amb els aplaudiments dels socis i els seus familiars.
Ja està, li persiana es va inaugurar.

Amb aquesta persiana, el APS alegra una mica la volta a Barcelona per carrer Aragon, al número 559. Segur que despistarà a més d’un.

[:]

Leave a comment