Gorgonias en el APS

[:es]El pasado 25 de enero nos visitó el investigador del CSIC Joaquim Garrabou para dar una extensa charla sobre un animal muy desconocido para la mayoría de pescadores submarinos: las gorgonias.

Quim nos describió las diferentes especies de gorgonias que podemos encontrar en la costa catalana y su morfología, alimentación, reproducción, etc.

Uno de los puntos más interesantes fue cuando nos explicó todos los peligros que amenazan estos animales en especial el aumento de la temperatura del agua del mar debido al cambio climático.

Desde el APS queremos agradecer a Quim esta charla tan interesante y amena.[:ca]El passat 25 de gener ens va visitar l’investigador del CSIC Joaquim Garrabou per donar una extensa xerrada sobre un animal molt desconegut per a la majoria de pescadors submarins: les gorgònies.

Quim ens va descriure les diferents espècies de gorgònies que podem trobar a la costa catalana i la seva morfologia, alimentació, reproducció, etc.

Un dels punts més interessants va ser quan ens va explicar tots els perills que amenacen aquests animals especialment l’augment de la temperatura de l’aigua del mar a causa del canvi climàtic.

Des del APS volem agrair a Quim aquesta xerrada tan interessant i amena.[:]

Leave a comment