Captura record de Simón Grau

[:es]L’incombustible Simón Grau no para de sorprendre’ns i recentment ha estat el protagonista d’una captura excepcional a la nostra costa catalana.

La captura va tenir lloc a Mataró en un dia amb vent de ponent i bastant mar. Simon va veure una gran serviola en una espera a 25 metres de profunditat. Després d’una lleu fugida el peix li va entrar directe fins permetre-li un bon tir a només un metre de distància.

Malgrat no travessar el tir va ser perfecte que li va permetre a Simón tirar de carret i recuperar-la tranquil·lament des de la superfície.

El resultat va ser una serviola de 62kg, un peix més propi d’altres mars, excepcional en la nostra costa catalana.

[:ca]El incombustible Simón Grau no para de sorprendernos y recientemente ha sido el protagonista de una captura excepcional en nuestra costa catalana.

La captura tuvo lugar en Mataró en un día con viento de poniente y bastante mar. Simon divisó una gran serviola en una espera en 25 metros de profundidad. Después de una leve huida el pez le entró directo hasta permitirle un buen tiro a sólo un metro de distancia.

Pese a no atravesarla el tiro fue perfecto que le permitió a Simón tirar de carrete y recuperarla tranquilamente desde la superficie.

El resultado fue una serviola de 62kg, un pez más propio de otros mares, excepcional en nuestra costa catalana.

[:]

1 Comment

  • Albert Casanelles
    Posted 2 diciembre 2019

    Espectacular nen!

Leave a comment